2016. január 3., vasárnap

Prológus


Sziasztok!
Ahogy ígértem, meghoztam a prológust!
Hihetetlenül jól esett, hogy már azelőtt feliratkoztatok a blogra, 
hogy bármi kézzelfogható fogalmazást adtam volna nektek!
Remélem ezután is maradtok, és tetszeni fog a történet!
E/2, múlt időben írtam, de a továbbiakban E/1, jelenben olvashattok tőlem!
A figyelmeztetés természetesen érvényben van,
a prológusban eléggé kirobban a főszereplőnk haragja. Ha nincs ínyetekre jelezzétek,
és majd visszafogom magamat kicsit! :D
A prológus és az első fejezet között kivételesen 1 hét lesz, azután a már jelzett 2 hetes váróidő lép érvénybe!
Jó olvasást!
~Helena

"Az, hogy a fájdalom jön, majd elvonul, csak látszat.
Valójában olyan, mint a cölöp: néha kilátszik,
néha elfedi a víz, de mindig jelen van."
Stephen King

Emlékszel még, amikor elmentem a szüleimmel a mocskos templomodba, csak, mert ők úgy akarták? Arra, hogy vággyal teli képpel bámultál engem, és undorító dolgokat forgattál a fejedben? Rohadtul utáltam ott lenni, de nem tehettem mást, mert a szüleim ezt akarták. Hogy a kis tökéletes hívő csemetéjük legyek. Tudod ugye, hogy le sem szarták, hogy én mit akartam? Lehajtottam a fejemet és úgy tettem, mint aki átszellemülve fohászkodik a nem létezőhöz, mikor még imádkozni sem tudtam! Emlékszel, amikor loptam, és a családom elküldött hozzád, hogy gyónjam meg? Hozzád, aki ennek kicseszettül örült? Behívtál valahova, és azt mondtad várjalak meg, amíg elküldöd az összes jelenlévőt. Azt hittem a gyónás része, és hagytam. Aztán bejöttél, és levetetted a Papi ruhádat. Azt mondtad, vetkőzzek le én is. Én pedig megtettem, mert azt hittem, ez hozzá tartozik a gyónáshoz. Igen, ezt hittem, mert a szüleim nem magyarázták el, hogyha valaki azt mondja vetkőzzek le, akkor sikoltsak, rohanjak, küzdjek az életemért. És mondd, emlékszel rá, mi volt ezután? Igen, én is! Szétkúrtál, hiába mondtam, hogy engedj el, hogy nem akarom, te sokkal erősebb voltál! Megfenyegettél, hogyha elmondom a szüleimnek, akkor megkeserülöm. Hetente egyszer bejártam hozzád, részben, mert a szüleim így akarták, részben, mert te ezt parancsoltad! És hetente egyszer eljátszottuk ugyanezt! Csak tűrtem, befogtam a pofámat, mert senki sem hitt volna nekem! Minden héten, miután végeztél, papírból hajtogattál nekem rózsát, és aztán a hajamba tűzted, és a lelkemre kötötted, hogy nem vehetem ki belőle, amíg haza nem érek! Azt mondtad, ezzel az a nem létező ott fent majd megbocsátja az én bűneimet!
És tudod végül mi vitt arra, hogy azt tegyem, amit? Valaki megosztott a világgal egy szörnyűséges képet rólunk! Megpillantottam az újságban, és sírtam. Sírtam, sírtam és sírtam. Te pedig felhívtál. Telefonon közölted velem, hogy akkor és ott menjek be hozzád, különben megbánom. Én pedig így tettem. Útközben mindenki megvetően méregetett végig, a fiatalabbak még meg is dobáltak! Istengyalázónak hívtak azért, amit te tettél velem! Azt mondták, a pokolra fogok jutni! Nem voltam hívő ember, de tudod, én téged oda kívántalak. Benyitottam a templom ajtaját, te pedig ott vártál rám, mint mindig. És nevettél. Nevettél a káromon, holott tudtad, hogy ezzel oda a te munkádnak is. Elkezdtél ütni, vágni, ahol csak értél. Félholtan hagytál a földön, a templom kellős közepén! Én pedig megfogtam Szűz Mária szobrának lábait, és elhatároztam, megteszem. Gyűlöltetek, teljes szívemben, és ezt nem bírtam tovább. Betörtem egy ablakot, és a nyakadba szúrtam egy nagyobb szilánkot. Te fuldokolva estél a földre, és azt nyöszörögted, a pokolra jutok. 
Sírva rohantam el, könnyeim elárasztottak mindent, úgy éreztem, ebbe fogok megfulladni. Éppen egy zebrán akartam átmenni, amikor hangos zaj érte füleimet, és gumik csikorgása az aszfalton. Homályos látóteremben alig láttam valamit, csak egy hatalmas kék foltot, ami egyre közeledett felém. Ezután erős fájdalom, és benzinszag töltötte be a bennem tátongó űrt, és sikolyok törték meg a halálos csöndemet. Aztán lassan mindez megszűnt, csak a sötétség maradt és a fájdalom, de nem, mint fizikai, sokkal inkább mentális, olyan, ami lassan belülről kezdte felemészteni mindenemet, apránként pusztított el engem. Sokáig csak ültem az én kis csöndemben, és tudod, szerettem. Lassan hozzászoktam, hogy nincs senki, aki bánthat, csak én vagyok és ez a kellemes csönd. Bár testem nem volt, a gondolataim még mindig a helyén maradtak; és halkan suttogták, nem vagyok elég jó. De hiszen sosem voltam az, nem igaz? Születésem óta csak egy csődtömegnek számítottam mindenki szemében, és most is az vagyok, mindenki Istenkáromlónak néz, ha meglátja a síromat. Gondolom, nem hinnéd el, ha azt mondanám, végre egyszer boldognak éreztem magam. A valóság gondjai már nem az én felelősségemnek számítottak, soha többé nem kellett szenvednem. 
Persze, mint mindig, számomra ez az apró boldogság is hamar véget ért. Lassan kezdtem érezni, hogy testem újra a régi, fejem alatt valami puha fészkelt, testemen végigcikázott valami, amiről férgek százai jutottak eszembe. Halk zörgés robbant bele az elmémbe, és nem sokkal ezután erős fény árasztotta el a szobát, az a sok sötétség hirtelen megszűnt, a fájdalom szinte ismeretlenül hasított belém. Arcomat lélegeztető maszk fedte, felettem két idegesítően jókedvű nővér állt, és engem bámultak.
- Hihetetlen, hát végre felébredt! – Sikoltott fel az egyik, szétrobbantva ezzel az elmémet. Hova lett a kedves sötét, a drága nyugodtság? Hol van a boldogság, ami végre elöntött? Mindig mindenkinek az kell, ami soha nem lehet az övék. Én tudod mi akartam lenni? Boldog! – Hívd a főorvost! – Rikácsolta, mire a másik sietve eliszkolt. – Hallod, amit mondok? – Lenézett rám, és mosolyogva bámult a képembe. Legszívesebben nem feleltem volna, de óvatosan biccentettem, és ráhagytam a dolgot. – Ne aggódj, mindent el fogunk magyarázni!
És tudod, tényleg így is lett. Kiderült, hogy másfél évig hevertem kómában, olyan erősen ütött el az a gépjármű. Szüleim a lehető legtávolabbi kórházba szállíttattak, és tudod, mire magamhoz tértem, minden elérhetőséget megváltoztattak! Hiába keresték őket, nem találták! Én pedig addigra elmúltam tizennyolc esztendős, egyedül is kiengedhettek a világba. De még hetekig bent tartottak vizsgálatokon. Kicseszett csöveket dugdostak belém, és tűkkel szurkáltak! Tömték belém az ételt, mert másfél év alatt csontosra fogytam! Azt mondták, bármit kérek, segítenek abban, hogy megszerezzem. De tudod, én egy dologra vágytam, és az nem lehetett az enyém. A halálodat akartam, és a szenvedésedet, hallani gyáva sikolyaidat, látni kétségbeesett könnyeidet. Ez volt az a valami, amit senki sem tudott nekem megadni. És ebbe őrültem végül bele.

11 megjegyzés:

  1. Imadom mar most. Tudod igazabol en nem szeretem az ilyeb tipusu blogokat de ez nagyon megfogott. Remelem nagyon hamar hozod majd a folytatast mert mar nem birok varni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök! Remélem a folytatás is tetszeni fog!:D
      A prológus és az első rész között 1 hét lesz, utána 2 hét. Ha majd rendesen belerázódom, és időm is lesz, ez visszajöhet 1 hétre is, még meglátom!

      Törlés
  2. Atyaeg, ez az eddigi legjobb blog amit eddig olvastam. Es nem tulzok! Nagyon varom a folytatast!:) xoxo:Angii

    VálaszTörlés
  3. Drága Helena Sala!
    Úristen! Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon tetszik! Sajnálom, hogy csak most került fel a prológus, mert a tegnapi díjat neked is szívesen továbbküldtem volna, de ha esetleg kapok még egyet, természetesen téged is részesíteni foglak az örömben!
    Csodálatosan írsz, csak úgy faltam a szavakat. Megérdemelsz ezernél is több feliratkozót, milliónál is több megtekintőt, mert egyszerűen elképesztő, ahogyan írsz! Csak ámulok!
    Egy cseréről lehet szó?
    storytimelogan.blogspot.com
    Kérlek nálam válaszolj!
    Ölel:
    RockH

    VálaszTörlés
  4. Úristen lányok!:o
    Nagyon szépen köszönöm, szavakhoz se jutok! Nem gondoltam volna, hogy így tetszeni fog majd amit itt művelek. Igyekszem majd ezentúl is!
    Hatalmas ölelés, Helena! xo

    VálaszTörlés
  5. Hú!
    Szavakhoz sem jutok, de azért megpróbálkozom az értelmes vélemény írásához. :)
    Nagyon durva kezdést kaptunk, már így a prológusnál, remélem, nem fog ellaposodni. Szépen össze lett foglalva az előzmény, kíváncsian várom a folytatást.
    xxx. Petra

    VálaszTörlés
  6. Uristen ez valami hihetetlenül jo <3
    Már most imádom és alig várom,hogy fel tedd a többi részt <3 <3


    Amas xoxo

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok! Ezek a visszajelzések rettentő sokat segítenek, hogy tudjam folytatni a történetet, mint blog!:o
    Virtuális ölelés, Helena! xoo

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik eddig. Remélem, hogy majd az őrületet és a személyiségzavarát, a gondolatait később is nagyon jól meg tudod majd írni. Különösen érdekel ez a blog. Eddig nagyon tetszett.

    VálaszTörlés
  9. Halihó! Remek blogért díj jár :D https://www.wattpad.com/206552168-titkos-szervezet-2-3-d%C3%ADjam-d

    VálaszTörlés